Merhaba kızlar. Ben 25 haftalık gebeyim. Kadrolu sağlık personeliyim. Şuan gebelik iznine ayrıldım. Doğum sonrası verilen bir para var toplu olarak yatıyormuş 10 bin civarı bir paradan söz ediliyor. Ben çalışmasamda maaşımdan 500 600 tl civarı bir kesintiyle kalan tüm paramı izinlide olsam alıyorum. Bu toplu verilen doğum ücreti izindeyken maaş almayanlar için mi geçerli yoksa çalışıp doğum yapan , maaşını almaya devam eden herkeste alabiliyor mu ? Cevaplarınız için teşekkürler 🧡