EVET ARKADAŞLAR BENDE DOĞURDUM ÇOK ŞÜKÜR.. 33 haftalık iken su gelmesi sonucu 1 gece hastanede yatmıştım su azdı ama yeteer dedi doktorum kasılmalarimda oluyordu karnım taş gibi oluyordu sürekli ama ağrım yoktu hiç. 35+4 eşimle tv izlerken suyum geldi doktoruma haber verdik ve hemen hastaneye dedi. Yatisim yapıldı ultroson ile kontrol edildi evet artık gelecekti ertesi gün 35+5 de sabah ilk beni aldılar ameliyathaneye gittik ameliyat masasına oturuyorsunuz omurilik kemikerinizin arasında iğne yapıyorlar ve uyuşuyorsunuz hiç acımıyor kımıldamamak gerekiyor evet bacaklara sıcaklık iniyor yatiriyorlar masaya önünüze perde çekiliyor. O sıra başlıyorlar hemen sana çaktırmadan şuan karnınıza dokunuyoruz dokunuşları hissedersiniz fakat acı olmaz diyorlar çekiştirmeler başlayınca biraz heyecanlaniyorsunuz titreme başlıyor ben endişelenmiştim bebeğim iyimidir inşallah sağlıkla gelir sürekli aklımda bu endişeyle bekledim ve o muhteşem ses ❤🦋 canım kızım 47 cm 2410 gr doğdu ve çok sağlıklı bir bebekti çocuk doktoru hemen orda muayenesini etti yanıma getirdiler poz verdik iki fotoğraf kokladım sonra asi yapmaya götürdüler kapıda babasıyla birlikte buluşup gitmişler 🥰 sürekli emziriyorum 2 saatte 1 yorulup bırakana kadar biraz minik olduğumuzdan kendi açıksin da miziklasin diye beklemiyorum o yüzden. Bizim hikayemiz happy kids ile devam edecek ama buraya uğramayı birakmicam. Sormak istediğiniz şeyler varsa müsait zamanda cevap verebilirim dünyanın en güzel kokusu evlat kokusuymus Allahım her isteyene nasip etsin ❤..