Esratepe07 Kizlar merhaba 20 haftalik hamileyim ve kolesterl yuksek cikti benden basina gelen varmi boyle bisey ?
Asyakuzusu Esratepe07 Bende hepsi yüksek iyi kolestrol kötü kolestrol trigliserit. Hiçte düşmezler sağolsunlar. Canım çok çok yükselirse ilaç veriyor doktorlar. Takma kafana demekki aşırı değil
Bebek-geliyor Esratepe07 sağlık ocağındaki hemşire gebelikte kolestrol hep yüksek olur demişti bilmiyorum ne kadar doğru ama doktorunuza danışmanızı öneririm.
Bonciko Benimde yüksek çıktı. 23. Haftadayım üstelik yediklerime çok dikkat etmeme rağmen anlam veremedim