Benim yaşım 31 zaten doktor dedi yaştan sebep Bi sıkıntı var bebekte görünmüyor die istersen bebekten sıvı aldıralım dedi. Benim yüksek çıkan değerim aynı yaş grubuma göre normal değilmiş daha düşük olması gerekiyormuş.
Eşimde kavga edip edip duruyor diğer testleride yaptır die bende hala anlatamadım bebekte sıkıntı yok benim değerim sorunlu die