BetlSmer çok zararlı canm eşim evde içerdi çok nadir bir iki kez bende içtim zaten eşim içitmiyordu ama evimizde her geve içilirdi doktora sorduk eşime sigara iç daha iyi dedi kokusuna dahi girmeyeceksin dedi plesantaöda sorun vardı sigaramı kullanıyosun dedi hayır ama nargile içiyo eşim yanımda dedim yasaklado