Merhabalar tekrardan önceki bi kaç postumdan belki beni tanırsınız bir dış gebelik ve bir düşükten bir yıl sonra daha iki gün önce beta 89 çıkmıştı 7 gün gecikmeyle bugün tekrar baktırdık ve 220 çıktı..
sizlere sorum şu ki çekinik gen paı 4g/5g heterezigot kan pıhtılaşmam var ve gebelikten önce ilaç kullanmıyordum ama doktorum hamile kalınca kan sulandırıcı başlayacağız demişti..acaba kese gözüktükten sonra mı başladınız benım gibi pıhtılaşması olan anneler yoksa öğrenir öğrenmez hemen mi kan sulandırıcı başladı doktorunuz ? 🐣🙏🏻😍
şimdiden çok teşekkür ederim destek olup yanımda olduğunuz için 🌹(büyük ihtimalle geç döllenme bebişi benimkide değerler ve sat tarihi onu gösteriyor )