sabirsizanne111 14+2 de öğrendik oğlumuz oluyor anneler 🥰😍 isim önerilerine açığız. Biz Ensar düşündğk sizce nasıl bide yanına bi isim de bulamadık
BTSG04 sabirsizanne111 sağlıkla gelsin inşallah 🤲 ben 17 haftalık oldum benimki göstermiyor 😅 Ensar güzel isim benimde listemde var
PapatyaAnne_ sabirsizanne111 Yaaa hayırlı olsun 👶🏻☺️ maşaAllah sağlıkla gelsinler bebikolar 🐣 dün bende gittim erciyes hastanesi ama göstermedi doktor yinede kıza benziyor dedi 🤭 hayırlısı ocak ortası tekrar gidicem
BTSG04 Emel38 😅 sağlıklı olsunlarda yapacak bir şey yok benim bidahaki randevum 20ci haftamda inşallah görürüm bu sefer 🥰 ya annesi gibi nazlı yada babası gibi inatçı diyorum ben 🤭🤭
BTSG04 alininannesii evet öyle söylüyorlar kısmet artık ilk bebeğim sağlıkı olsun da cinsiyetkn benil için önemi yok 🌸💕
alininannesii BTSG04 eveet cinsiyeti ne olursa olsun evlat işte ❤️ Bebeğim büyüdükçe bağımız da güçleniyor, anne olduğumu o tekmeledikçe daha iyi anlıyorum 🦋