Kızlar merhaba
Birkaç gün önce zorunlu kürtaj olmak zorunda kaldım,çok yeni bir gebelikti.Doktorum adet sonrası beklememe gerek olmadığını söyledi folik asit ile ecoprin diye bir ilaç verdi,ilacın düşük önleyici olduğunu olası gebelik için faydalı olacağını söyledi .
Aranızda bu ilacı kullanan ve gebe kalan var mı?
Düşük ve kürtaj sonrası gebe kalan ve tecrübelerini paylaşan olursa çok mutlu olurum 🌸