Mom3 Bıktım artık bu devlet hastanelerinde, kurbanlık koyun gibi davranıyorlar, Ankara’da özel perinataliji hastanesi ve doktor önerisi olan var mı,muyane olan memnun kalan lütfen yardım edin
Gtu06 Mom3 neorama plazada Batuhan Özmen hocaya gidiyorum Ankara üniversitesi tıp hocası istersen doğumu üniversitede yaptırıyor muayenesi 350 tl
MihricanA Mom3 Bende şehir hastanesine gidiyorum bi kere randevular karışmış gec almışlardı beni hemsire kac defa özür diledi. Doktorun insafina bağlı biraz da. Özel gibi orası tavsiyeederim
haziranin25i Mom3 merhaba ben İstanbuldayım ama kuzenim Ankarada Ahmet Bostanciya gidiyordu. Çokta memnun olduğunu söylemişti 💜
Mom3 Gtu06 Batuhan beye gitil bugün beğendik devam edeceğiz inşallah merak ettiğim herhangi bir sıkıntı olduğunda hastaneye gittiğimizde muhatabımız Batuhan bey mi olacak acaba?
Tevhidehli1 Mom3 al benden de o kadar . Neler yaşadım neler o hastanede . En son dava açacaktım doktorlarla tartıştık . Afedersin hepsi hayvana bile davranılmayacak kadar kötü davranıyor bir iki doktor hariç. Perinatolojide Ayşegül diye doktorla da tartışmıştım. En sonunda bıraktım Gazi hastanesine gidiyorum. En azından azarlama vs olmuyor . Diğerine göre daha iyi Elhamdulillah
Gtu06 Mom3 Batuhan hocaya haber verip hastaneye öyle gidersiniz telefonlarına cevap veriyor. Ama biraz yoğun ve unutkan. Her kontrolde kafası karışıyor
Mom3 kerimannesi bildgin deli muamelesi yaptılar, kullandığım ilaçtan dolayı daha başka bir sürü şey,her gidişimde bir şey oluyor