mutluaile11 ben de 10 haftalığım geçen gün kontrolüm vardı tam da o gün 1 damla pembe akıntım oldu doktora söyledim ultrasonda baktı bişey yok ama yine olursa mutlaka söyle progesteron mu ne bişeye başlarız dedi bu tür kanamalar normal değil dedi çok şükür bi daha olmadı ama mutlaka doktorunuzla irtibat halinde olun içiniz rahat etmiyorsa başka doktora da görünün. Kanamanın her türlüsü hamilelikte önemli