Hvvakpln Beş gün oldu Doğum yapalı ama göğüslerim çok şiş ve ateşli bebeğim ememiyor ne yapsam geçer lütfen yardım edin çok kötü oldu göğüslerim
neslihann87 Hvvakpln boşaldıktan sonra rahatlıycaksınız ve ateşlenmeside geçicek bebeğiniz sizi emmeye başlayana kadar sağdığınız sütü poşete koyup buzlukta saklayabilirsiniz ısıtıp bebeğinize verin ilk gelen sütler vitamin bakımından daha değerli
Bebek-geliyor Hvvakpln ablamın ilk doğumunda olmuştu sütünü hep sağıyordu ve ılık su ile duş alıyordu baya ağrısı oluyordu. Emzirme danışmanından bir uzmandan destek alın bence ağrılarınız daha kısa sürede hafiflemesi için. Geçmiş olsun ve hayırlı olsun 🐣
Aslaninannesi Gogsunuz agriyosa bile sürekli sagmaniz gerekiyor ve bol bol sıcak suyla bı bez yada havluyu ıslatıp sıcak olarak goguslerinize koyun sık sık yaparsanız hemen geçer
feyzos Acısa bile sagmaya devam edin sertlik olan kısmı elinizle de masaj yaparak sağabilirsiniz sıcak duşa girin sabunla ovalayın göğsünüzü o şekilde kalırsa ateş de yapar çünkü size