Arkadaslar doktorum bana kasık agrılarımdan dolayı bu ilacı verdı cunku bı iş yapamıyorum kasıklarım belim cok agrıyo gecmıyo 21 haftalıgım ultrosanda bı sıkıntı görmedı ama genede önlem alalım sen kullan dedı cocuk karnımda toplanıyo sertlesıyo felan dıye soledım sizce dogrumu aklıma takıldı