Hmdsena2019 Happybsrn bende ovulasyona başladım adet 8. Günü bugün Daha çok var sanki yumurtlamaya 🤔🤔
Hmdsena2019 Happybsrn biraz bu ay endişelim gecen ay aşılama olcaktım yumurtam büyümedi iptal oldu 😔😔 ondan bu ay yapıyorum ovulasyon gözlerimle görmem lazim Yumurtlamayı hamile kalamasam Ocakta tekrar aşilama olcak
Happybsrn Hmdsena2019 aaa ben de ocakta aşılama olacam ama ilaç verip yumurtanın büyümesine yardımcı olunması mi?
Hmdsena2019 Happybsrn igneyle büyütüyorlardı öncekinde hiç bi sorun çıkmadı adetin 12 günü aşılama oldu fakat bu sefer adetin 20.gününe kadr igne vurdum büyümedi şimdiye kadr böyle bi sorun yasamamştım Bİdaha tekrarlamaz inşAllah
Hmdsena2019 Happybsrn kiminde cok yumurta büyür iptal olur ohss diyolar kimininde büyümez Benim yumurtalar kayboldu resmen 14 mm geldi birdaha görmedi doktor
Happybsrn Hmdsena2019 yaa bilmiyordum hayırlısı inşallah gerek kalmadan bu ay kendimizce hamile kalırız 🙏
Hmdsena2019 Happybsrn yok canım 4 yıldır gidiyorum şimdiye kadar hicbirsey yoktu ne kist ne pko normalde kadınlar yılda bir ay yumurtlamaya bilir oda geldi bu ayı buldu die umut ediyorum
Happybsrn Hmdsena2019 😄😄 hayırlısı artık napalım vallah sabır gerektiren bir süreç Allah tez zamanda nasip eder inşallah isteyen herkese
Hmdsena2019 Happybsrn kontrollere gidiyon biliyorum ilac kullanıyomusun yda kür felan ben bu ay sogan suyu iciyorum yumurtlamaya görene kadar iccem sonrasında testere dişli aslan pencesine başlicam
Happybsrn Hmdsena2019 adet dönemi gittim sonra gitmedim Ovulasyon yapıyorum sadece ben ovulasyon yapıyor musun?
Hmdsena2019 Happybsrn canım bişey sorabilirmiyim ? senin ayni tip ovalisyon kullanıyoruz 2. İzgi hemen mi koyulastı yoksa bekledikcemi koyulasıyo ?