Ben ilk ay klomeni kullandığımda hiç yumurtam gelişmemişti, sağdaki bir tanesi hariç. Ama o da küçük ve verimsiz bir yumurta görünüyordu doktoruma göre. Çatlatma iğnesi vermeye gerek duymadı, bu ay olmaz diğer ay tekrar klomen kullanıp bakalım iğne yapma durumuna demişti. Bizde o moral bozukluğuyla kurban bayramına eşimin memleketine gittik, geldik, gezdik dolaştık, eltimin kızını hiç kucağımdan indirmedim meğer hamileymişim, gelince öğrendik şok olduk ☺️🙈 benimki de böyle bir hamile kalma hikayesidir 🤲🏻