Kızlar 5+1 de kese 2 mm göründü bu hafta bebek için çağırmıştı ama kese 7 küsür mm olmuş bebek yok 3 katı büyümüş kese ama bebek yok dedi 4.5 5 haftalık bir kese dedi yani geriden geliyormuş çok olumlu konuşmadı doktor moralim çok bozuldu 2.5 hafta zaman verelim göremezsek konuşalım dedi haftaya tekrar çağırdı 7+1 olcam o zaman görürmüyüm sizce ilerleyiş nasıl başına gelen varmı sonradan bebeği gören herşey yoluna girecek mi??? 😔