Arkadaşlar adetime 1 gunum var ama 1 hafta kala dan beri adet olacakmışım gibi kramplarım oluyo çıkıyodu ,dun gece ise az daha oldu kramp gece coook acik kahverengi bisey geldi pede ,ama kahverengi koyu degil coook acik yavru ağzı rengi gibi kan yok ,bugun sabah uyandım az bisey daha gelmis gene aynı renk ama adet sancim yok onceden belime bacaklarıma kramplar girerdi sancidan yerlerde surunurdum , sadece o leke gelio pede baska hic gelmio ,sizce adet belirtisimidir yerlesme lekesimidr ,basima ilk defa geldi ve hic boyle olmamıştı, yardimci olursanız çok sevinirim ,resim cektim sadece o leke var ama pedim tertemiz ,bazi resim koyanlar varmis ama ben hem utanirim hemde hoş bisey degil ,yardımcı olursanız tekrar cok sevinirim :)