Mizgin2020 Delal36 ben Letrasan kullaniyom benzer ilaçlar zaten ilk doktorum klomen verdi sonuç alamadım bu yeni doktorum letrasani kullanımım da 2. Ay adeti bekliyorum ayın 27 sini
sibelbulut Ben adetin 3. günü başlayıp femara kullanıyorum sabah akşam 5 gün. adetin 5. günü klomene başlıyorum ayrıca onuda sabah öğle akşam 5 gün kullanıyorum. bu ikinci ayım ama yine karnım ağrımaya başladı sanırım bu ayda olmadı….
ilkcan64 Delal36 bende polikistik över sendromu var dediler sonra bi doktora gidiyordum hep hap çatlatma iğnesi verdi daha sonra doktorumu değiştirdim rahim duvarın ince dedi onu kalınlaştırdı fenadaysa başladı o doktorda hemen gamile kaldım
Mizgin2020 Delal36 bende almadık klomenden şuan da Letrasan kullaniym bu hapı da 2. Kullanisim yani toplam da 3. Deneemem oluyo klomen le hayirlsii olur inşallah