Betlgkcee Meriç Çağrı Ağır hastasıyım bende. Tavsiye üzerine gittim. Memnunum şuan. Değiştirdiğim doktorla dağlar kadar fark var arasında😒 İlgili, güler yüzlü, bilgilendirmeye açık. Biraz yoğun tempoda çalışıyor sadece. Aynı zamanda Başhekim yardımcısı. Nasıl övdüm şuan 😂 Tavsiye edebilirim.