Ben herhalde 15. Haftada falan başladım 1 yaşa kadar bile uygun bulduğum içime sinen şeyleri alıyorum yavaş yavaş. Bebek bezi ıslak mendil bile aldım indirimde diye çünkü sonra da ihtiyacım olacağına inandığım şeyleri alıyorum beğendiğim bir şeyse ve uygunsa ihtiyacım olacaksa neden almayayım ☺️