Aysenurogretmen Merhaba arkadaşlar şuan 6+6 dayım ve dün akşamdan beri koyu sarı gibi sütlü kahve rengi gibi Bi akıntı oluyor belki 2 damla kadar oldu dünden bu zamana. Sebebi nedir acil doktora gitmeli miyim? Yaşayan var mı?
pinar55 Aysenurogretmen benim hamileliğimin başında. Beri var şuan 11. Haftamdayım daha da arttı doktorum normal dedi ama soracağım salı günü yine
tupmideligebe Panik yapma gebeliğimin ilk haftalarında bende de olmuştu bir şey olmaz bol bol dinlen ve stres yapma