Birrrce Medline sevgi sarıdemir ya da Gül hanıma giden doğum yapan var mı memnun kaldınız mı hastaneden doktordan
Benimo Birrrce ben de Sevgi hanıma gidiyorum hamilelikten önce pko sebebiyle gitmiştim hala da devam ediyorum 36. Haftanın içindeyim ilgili güleryüzlü
Hazalperi Birrrce Güzelyalı hastanesi Yasemin ilgit de doğum yaptım normal doğum için beni teşvik etti çok iyiydi sağolsun ebeler de çok iyiydi tavsiye ederim uzun uzun açıklar muayeneler de
01gamze01 Birrrce memnunum sevgi hanımdan. İstediğin zaman ulaşabiliyorsun. Mesajına aramana kısa sürede mutlaka dönüş sağlar. Gül hanım hakkında bilgim yok.