Kizlar benim 4 dusugum var bir suru test yapildi hersey temiz cikmisti sadece hamileligimde ortaya cikan tiroid yuksekligi teshisi konulmustu oglumda doguma kadar ilac kullanip sorun yasamamistim sorum su ki su an 21 haftalik hamileyim ama dahiliye ramdevuleri kilit 1 aydan fazla oldu kan vermem lazim randevusuz bskmam demisti artik doktorum gelme demisti caresiz kaldim ya saglik ocagi da bu tiroide bakiyormu en azondan oraya kan versem sonucunu anliyorum beb eger normalse yukselme yoksa randevu almaya cabalarim aldigimda giderim ama yukseklik varsa artik gidrr doktorumdan boyle boyle diyi0 sonucumu gosteririm ona bakar ozel3 git demeyin hem durrumum yok hemde hamileligimin basindan beri bu doktor bakti ilaclarimun dozunu bu doktor ayarliyor o yuzd3n baska bi yere gitmek istemiyorum her doktorun fikri ayri oluyor