Aselinannesiii Sürekli oraya gidiyorum necati hocaya ama hep randevulu gittim bu sefer randevu bulamadım sabah erkenden gidince sıra veriyorlar mı bilgisi olan var mı?
Beyziikoo Aselinannesiii Necati hocanın normal muayene boşluğu var ise ve o gün muayane odasında ise veriyorlar ama erken gitmeniz gerekli. Bende istediğim hafta bulamadım 1 hafta sonrasına aldım sıra riskini göze alamadım çünkü 😊 Bilgim bu şekilde.
Beyziikoo Aselinannesiii Çünkü ben ilk randevusuz gittiğimde necati hoca yoktu ve haftama göre başka doktora verdiler sonraları hep randevulu gittim 😊
Rabiahasan Aselinannesiii Bende oraya gidiyodum orda doğum yaptım Necati hoca ordaysa sabah 8 de git erkenden al sıra bazen kalmiyo çünkü bende randevulu gittim ona hep bı kere sıra aldım sadece
Aselinannesiii Beyziikoo ben 1 hafta daha bekleyemem en son 25 haftalıkken gittim çünkü 1 ayı geçti gidemedim geri evde de bebeğim olduğu için salı günü orda gözüküyor inşaAllah sıra alabilirim. Teşekkür ederim bilgi için 🥰
Aselinannesiii Rabiahasan sabah 8 de değil de 9 gibi gitsem olur mu acaba eşim zaten 8 de işten geliyo çünkü anca 8 buçuk 9 da orda olurum
MihricanA Aselinannesiii Benim salı gitmem lazim en erken 31 araliga var o zamana ben 38 hafta oluyorum nolur nolmaz erkenden gitcem sira bulursun bana takipliysen dedi necati hoca