Canim benimde 6. Haftada kanamam geldi once lekelenmeyle basladi bi kac saat icinde kanamaya dondu ki gece oldu bende hemen dr mu aradik hastaneye gidip kese muayenesi il dedi sukur bisey cikmadi minnos yerindeydi fakat suan 12 haftalik olduk dusuk ignesi hapi kullandim bu haftaya kadar bence erteleme hemen dr git derim allah korusun kafan rahat etsin