ecemeric merhaba, ben ve ablam aynı anda hamileyiz. Ben ada medikal’de tülay hanıma yaptırdım ablam kocaeli’de Eray Çalışkan’a gitti. Ben 200 lira verdim o 550 lira verdi. İkimizde Adatıpta takipliyiz. Eğer hamileliğinizde bir sıkıntınız yoksa ve kontrollerinizi düzenli yaptırıyorsanız detaylıda Ada Medikal’i tercih edebilirsiniz. Ben memnun kaldım. Her yerini kontrol etti. Çok şükür bir sıkıntımız yok. 😊