91ARIN91ASK benim doktorum sürekli tahlil falan istemiyor zaten yeni yüzyılda bende bir kere acil durum için burak özköse diye bir doktora gitmiştim benim doktorum o doktorun hocasıymış çapanın eski hocasıdır hocaların hocasıdır demişti. Gittiğiniz doktora sonsuz güvenmek çok kıymetli ben o açıdan kendimi çok şanslı hissediyorum. Hiç gereksiz bir para harcamadık. 🤷♀️ Doktor biraz şans işi sanırım