Ebruyavuz0 Kızlar 28 haftalıgım sabahtan bu yana 2 defa hafif lekelenmem oldu böyle olan var mı neden olur gece ilk defa çok güçlü vurmaları vardı göbeğim ve alt bölgem cok acımıştı sabahına da böyle oldu?
Esoo0698 Ebruyavuz0 Bendede 25. Haftada oldu canım leke değilde direk kanamam oldu bianda doktora gittim ve açılmam olduğunu öğrendim erken doğum riski var dedi yatıyorum dinleniyorum. Sende bi git derim kuzum ihmal etme 🥰
Dilara1503 Ebruyavuz0 sakın ihmal etme doktora git canm çünkü bu haftalarda olan kanama plesantadan olabilir riske atma
Emine2608 Ebruyavuz0 gittiğinde yazarmısn canım doktor ne dedi merak ettim neden olduğunu inşallah bişey yoktur 🙏🏻
Ebruyavuz0 Esoo0698 şimdi arardım gel dedi hemşiresi ama özel bölgem yeni yeni çıkıyor alttan muayene yaparmı nasıl yapar?
7capo7 Ebruyavuz0 Çıksın boş ver. Bebeğinden önemli değil güzel anne🥰 Alttan yapmazlar genelde karından bakıyorlar kese etrafına ya da plesentaya. Benim de 13.haftamda olmuştu. Düşüğe karşı progestandı sanırım ilaç vermişti. Alttan baksa da zaten direkt ekrana bakıyor o bölgeye bakmıyorlar ☺️
Dilara1503 Ebruyavuz0 evet yapar canım benmde olmuştu plesanta kanaması var mı diye alttan vajinal usg ile baktı bide spektrum takarak
Esoo0698 Ebruyavuz0 Yapar canım benimde yaptı bi alet takıp yaptı hatta sonra elle baktı açılmayı öyle gördü ama belki sizinki açılma değildir her ihtimale karşı gidin ☺️
Ebruyavuz0 Emine2608 Çok şükür bişe yok herşey normal başka sebepten kaynaklanmış bebekle ilgili değilmiş. Teşekkür ederim kızlar sağolun 🌸🙏🏻