7capo7 Ben Tomris düşünüyorum. İsinlerinin anlamlarını taşırmış çocuklar diye😁 ilk Türk kadın hükumdar ve savaşçıymış kendileri. Bir diğer anlamı da Demir demekmiş. ☺️ Ama çevremdekiler beğenmediler. Kararsızım.