Kızlar ben 35+4 deyim dün kontrolüm vardı bebek bi taraftaydı ve sertti zaten ara ara yapıyo böyle karnımı cok gerdirince ben elimle oynuyıdum yer degiştriyodu dün kontrolde yine sertti doktor sürekli oluyor mu böyle dedi bende oldugunu elimle düzelttigimi söyledim doktrum kesin bi dille uyardı sakın öyle yapma rahmi uyarırsın sancın başlar dogumu başlatırsın dedi sertleşme de normal degil günde 2-3 gecmemesi llazım dedi ama benim bebgim hep yapıyor sizde nasıl durumlar dıguma da az kaldı insan bişey olacak diye korkuyor😞