Ben de oldu 13. Haftamda. Dontorumu aradım çağırdı ve gittim. Ultrasonla baktı kese etrafına , bebeğe , plesentaya ve çok şükür sıkıntı görmedi. Progestan verdi düşün önleyici ilaç her ihtimale karşı. Kızlar bazı durumlarda bu tür akıntılar sıkıntılı olabiliyormuş o yüzden bence direkt doktorunuzu arayın içiniz de rahat eder.