Busra5168 kendini kasmış olabilirsin ben 32den itibaren her hafta oldum, ilkinde o kadar sıktım ki kendimi aman allahım dedim ama 10 saniye sürmüyor. Doğum içinde Allah veriyor kolaylığını ve bana 9ay normal doğum, çatı muayenesi iyi normal doğurursun denildi sporumu herşeyimi yaptım ama bebek aşağı inmedi hayatı riske girdi sezaryen doğum yaptım. Hiç nasıl doğuracağım diye kendinizi sıkmayın rabbim yardım eder😊 ve ayrıca mantar şikayetiniz varmış büyük ihtimalle ondan acımış olabilir