Yasmink Kızlar çok kötüyüm 1. Şekerim 206 ikinci şekerim 177 çıktı çok kötü doktorum kötü endokrine git dedi şimdi gidiyorum hatta kızlar bebeğim ölür mü erken doğum riski mi oluyor
ikizminikler Yasmink Allah korusun neden en kötü şeyi aklına getiriyorsun ki😕 en fazla insülin kullanacaksın onunda bebeğe hiç bi zararı yok nice nice şeker hastaları sapasağlam aldı kucağına şu düşünceleri kafandan uzaklaştır önce.. benim yengem 140 kilo şeker hastası hergün insülin vurularak doğum yaptı şimdi 2.5 yaşında kuzenim var hiç bir kusuru yok
Aysn6767 Yasmink sakin ol canım, endokrine görün, nelere dikkat etmen gerektiğini söyleyecek, gerekirse insüline başlayacak, gebelik şekeri bir cok kadın da var, bende de var güzel düşün lütfen… eşinden de şiddet görüyormussun, ailenin bilgisi var mı ?
Egeligelin Yasmink sakin ol önce benim de şekerim çıktı senin değerlrrinde hemen hemen dahiliye ve diyetisyene gittim perhiz verdi 3 gündür onu yapıyorum değerlerim normale indi günde 5 defa şeker ölçümü yapıp kayıtlıyorum açlık 90 altı tokluk 140 altı olmalı perhizle hemen düzeliyo.Meyveden uzak dur az ve sık ye . sinir stres seni daha çok yorar bebeğini düşün kocanın canı cehenneme.
ikizminikler Yasmink en önemli şey moral onuda yüksek tutman lazım 🌿 umarım düzelir hiç bi sıkıntı da yaşamazsın
Yasmink ikizminikler umarım eşimle sbaha kadar kavga ettik sürekli vurdu bana hiç uyuyamadım uyutmadı beni çok kötü bir hamilelik geçiriyorum belki de şekerim ondan yüksek çıkmıştır ama nasıl dayanıcam bilmiyorum
Ada84 Yasmink kaç aylık hamilesin? Kadına hele ki hamile bir kadına şiddet uyguluyorsa o kişinin yanında durma. Nice kadın var bekar anne, hatta arkadaşım kendi soyadını çocuğuna verdi. Önemli olan senin ve bebeğinin sağlığı.
Bebek-geliyor Yasmink allah korusun öyle düşünmeyin benimde gebelik şekerim var ve hem diyet yapıyorum hem insülin vuruyorum kontrol altına almak yediklerimize bağlı doktorunuza güvenin o size diyet listesi de verir belli saatlerde belli milyarda belli şeyler yenilecek hepsi bu korkmayın herşey allahtan sağlıkla gelsin 🐣