47zeynep47 Benim korunma aleti spiral vardı ve hala yerinde olmasına rağmen hamileyim bu yüzden bebeğim şuanda riskli geeblik grubunda bu konuda deneyimi olan varmı
Yenianne001 47zeynep47 bu konuda bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum. Birden fazla doktora görün için rahat etsin. Geçmiş olsun
47zeynep47 Yenianne001 teşekkürler gerçekten 3 aile hekimiyle 2 kadın doğum uzmanı görüştüm hepsi ayni şeyi soledi spiral cekilsede kalsada risk oluşturuyor nasibten ote yol yok gibi bilmiyorim onun için korkuyorum