DiplomaliEvHanimi bende geçen hafta muayene oldum çatı muayenesi basıklık var ama normal doğuma engel bir çatı değil beklicez dedi kendi sancınla suyunla zorlanmadan doğum yaparsın dedi ama sancın olmaz günün geçerse sezaryen dedi Pazartesi gidicem bakalım inş sezaryene gerek kalmadan kendi gelir bebeğim🙏🏻 Allah hepimize yardım etsin 🥰