mbt34 vuslatim34 yine de adetinizi bekleyin, kan da verin gerekirse. Benim bu ikinci bu da olmadı maalesef. Şansı çok düşük bir işlem zaten o yüzden çok kafanıza takmayın. İlkinde ben de çok üzüldüm ama bunda hiç üzülmedim hayırlısı neyse o olsun.
nisan-23 vuslatim34adet gununuz ne zaman Bence adetinizi bekleyin olmazsaniz kan testi verirsiniz. Kesin sonuç olur. Allah tez zamanda isteyen herkese hayırlı hamilelik nasip etsin inşaAllah
vuslatim34 mbt34 canım öyle illaki anlarsın bni . Araştırma hastanesinde yaptırdım sabahtan akşama kadar hergün sıra bekledim iki dk yumurtalara bakılsın diye . Aşılama günü desen yine aynı 7 saat bıyunca ayakta idrara sıkışık bekledim kimse anlamıyor halimizi. Orda o streste beklemek sonradan hüsran olması çok kötü ..🥺🥺
Myssr vuslatim34 nerdr oldunuz boyle? Bn de araştırma da oldum ama cok bekledigim.bi gun oldu asilamam tam.saatinde oldu vs
Sose vuslatim34 üzülmeyin Rabbim zamanını bilir dua edin başka çaremiz yok aşılama da olsa tüp bebekte olsa herşey Allahın emriyle olur sıkmayın canınızı kafanızı başka şeylere yönlendirin 😔
mbt34 vuslatim34 öyle maalesef tahliller kontroller kaç aydır git gel yaptım ben de insan olumlu sonuç almak istiyor. En azından tüp bebek raporu alacağım diye devam ettim devlette ama gerçekten zor. İstanbuldayım ben ama çok kalabalık olmuyordu ve saatinde aşılama yapılıyordu. Sen çok kalabalığa da kalmışsın, çok beklemişsin iyice yormuş seni.
vuslatim34 Myssr Erzurum. Çevre illerdende gelen var doğuda tek tüp bebek yapan erzurum olduğu için çok kalabalık
iremfettah Myssr bende araştırmada oldum kontrol vs yumurtalık takibi aşılama gittim toplasan 1 saat beklememişimdir, çok merak ettim o hastaneyi, normalde bizim halkımız 7 saat bekletilmeye ana haberlere çıkarlar :)
vuslatim34 iremfettah canım yalan söyleycek halim yok Allah kimseye o duruma düşürmesin. Iğdır ağrı gümüşhane erzincan … buralardan gelen insanlar çok zaten oturacak yer bile yok.
iremfettah vuslatim34 yok canım estağfurullah, biz büyükşehir olduğu için demek ki o kadar beklemedik
vuslatim34 Sose negatifi görünce iki üç aglamklı geçiyor sonrası yine alışıyorum . Sağol Allah razı olsun dua beklerim 🌿
vuslatim34 Dadas amiin canım amiin Rabbim sanada banada isteyen herkese cuma hurmetine hayırlı evlatlar nasip etsin . Seninde cuman mübarekler olsun 🌸🌸
vuslatim34 mbt34 tüp bebek bölümü pandemiden dolayı kapalıydı aşılamayıda orda yapıyorlar . Geçen ay açılınca sırada bekleyen herkes gelmeye başlamış haliyle. Hem yumurta toplama yapıyorlar hem aşılama hem yumurta takibi o yüzden çok kalabalık. Oturacak yer yok yemin ederim . Akşama kadar bekliyor tüp bebek için gidenler . Bizim yine 3 4 gibi sıra geliyordu onlardan sürekli kan aldıkları için bide sonuç çıkmasını bekliyorlardı. Allah her kesin yardımcısı olsun.