ayom 20. Haftamda başladı göğüslerim ile. Yeni eve taşınma sürecindeydim, su içmeye fazla dikkat edemedim ve birkaç gün aşırı krem süremedim. Bir baktım göğüslerimde minik çizgiler var kırmızı kırmızı. O günden sonra hem çok fazla krem/yağ aldım hem de sabah akşam hatta gün içinde sürekli sürdüm….
bu konuya takıktım. Geçmiş zaman ile konuşuyorum çünkü şu an covidim ve yeni evime geldim. 4 gün hastanede kaldım, inanın hiçbir şeyi görmedi artık gözüm yeter ki bebeğime bir şey olmasın diye. Evet önlem alalım elimizden gelen her şeyi yapalım kendimizi güzel ve iyi hissedelim ama en en en önemlisi sağlık hiç unutmayalım.