Kizlar beta degeri yükselince kese görünüyor genellikle 4 hafta ve üzeri görünüyor dollenemeye bağlı benim ilk beta 265 cikti 3 gun sonra 1232 çıktı ve kesem görünmedi 1 hafta sonrasında randevu verdi 3000 e ulaşmıştı muhtemelen çünkü biliyorsunuz ki 2nkatina çıkması gerekiyor kese de bebekte göründü 6 haftalikti acele etmeyin stres yapmayın herkesin bir olmuyor o erken görmüş şu erken duymuş diye kendinizi strese sokmayın her gebelik bir degil guzel şeyler düşünün hepiniz sağlıkla alin kucaginiza inşaAllah 🥰