Arkadaşlar bir kaç postta gördüm bilgilendirmek istedim sizleri , benim eşim mali müşavir. Araştırmadan yanlış bilgi paylaşıyorsunuz birbirinizle🤨 Normalde doğum parası için son 3 aylık primler esas alınırdı ama pandemi dolayısıyla artık son 1 yıl 90 gün prim esas alınıyor. Tek kıstas şu zorunlunolqrak 32. Hafta rapor almanız gerekiyor. Brüt maaş*4 aylık ödenek alabiliyorsunuz. Hepsi aynı ay yatmıyor 2-3 taksite bölünüyor. Boş yere üzülmeyin doğum paramız yandı diye. Hakkınız baki 😉