Bengudursun Arkadaşlar 12*5 oldum , kabızlık var su içiyorum sebze meyve salata yiyorum ama kabızlık geçmedi, bitki çayları içmeye korkuyorum, içen önerebilecek ya da başk şeyler önerebilecek var mı?
Kaderimm Bengudursun osmolak diye hı kapizlik şurubu var tatlım alıp kullanabilirsin . ezcanelerde yada aktarlarada kabızlık sakızı diye bı sakız var ilk gebeligimde kullanmıştım çok faydasını gördüm bı sordur istersen
H-melek Bengudursun probiyotikli yoğurtlar var onlardan tüketebilirsiniz özellikle kayısılı olanlardan, ben hergün 1 tane mutlaka tüketiyorum, günde bir tatlı kaşığı gerçek zeytinyağı içebilirsiniz. Bir de ben sabah uyandığımda muz yiyorum bunların hepsi çok şükür işe yarıyor bende
Pamuk060 Canım elmayı kabuklarını mutlaka soyarak suda haşla ye suyunuda iç biz fayda gördük Allah’ın izniyle iyi gelir belki bi dene
Toprakdag Pamuk060 kabuğunu da suda haşlayor musun yoksa sadece iç kısmını mi nasıl tüketiyorsun bende kabizim hemde serkilajm var 😔
Vilmavebambam Daha çok yeni hamile sayılırsınız. Bitki çayı içmeyin, Allah korusun risk yaratabilir. Bigglor probiyotik kullanıyorum, şase seklinde yani toz. Suya katılıp içiliyor. Elbette doktora sormadan kullanmayın. Ayrıca Activia tüketiyorum. İkisinin de faydasını gördüm.
Veralila Kuru kayısı günde 3 tane yiyorum kabuklu elma salata yemeklerin yanına ekmeği az tüketin bana faydası oldu özellikle kuru kayısının.
Almilamoms Sabahları aç karnına 1 bardak sade kefir içip üzerine bir bardak su iç canım bende o sıkıntıyı yaşıyordum doktor bunu önerdi ve gerçekten işe yaradı kefir zaten doğal probiyotik
Damlayldrm İncir ve sütü kaynat kaynadıktan sonra blender ile ez onu iç yarım saat 1 saate etkisini görürsün.
Jasper_es Sabahları aç karnına ve gece yatmadan önce 2 yemek kaşığı halis zeytinyağı için. Umarım bulantınız fazla yoktur. Bende epey işe yarıyor. Beyaz undan ve muzdan uzak durun. İlaç desteği ve bitki çayları için de mutlaka doktorunuza danışın. Riskli sayılabilecek haftaları nerdeyse atlatmışsınız ama olsun tedbiri elden bırakmayın.