20+4 deyiz oğlum olucak Allahın izniyle doğum tarihi 3 mayıs görünüyı 😇 bel ağrısı ilk haftalardan beri peşimi bırakmadı bi türlü naptıysam faydası yok doğuma kadar böyle devam heralde 🤦♀️ 16 haftadan beri hareketlerini hissediyorum yani pıt pıt hissettim ilk zamanlarda şimdi daha net hissediyorum çok şükür 🥰 Rabbim hepimize sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲