irorkay Gebeliği öğrendiğimden beri göbek çevremde hafif bir sızı oluyor. Bazı hamileler hamileliğin başında yaşıyorlarmış. Sizde de oldu mu? Bu arada idrar yolu enfeksiyonu da çıktı bende belki de ondandır bilemiyorum..