Merve1996 Arkadaşlar 31 haftadayım bende henüz ayak el şişmesi olmadı yani şikayet etmiyorum.Sizlerde nasıl durumlar 😊
Merve1996 Ne bileyim yakinlarim hep diyorki masallah ne ayaklarim ne yuzun sismis diye bende diyorumki daha durun iki ay var benimkide siser 😁😁