Almilamoms Kızlar dün ayrıntılıya girdim sonunda:) sıpacığım hep uyudu yüzünü gömdü göstermedi bir türlü doktor tam 4 kere masadan kaldırıp yürümemi söyledi ama sonunda da bu pozları yakalayabildi https://resmim.net/i/UI7KT
Yldz33--06 Almilamoms maşallah suphanallah Rabbim bağışlasın ♥️ acaba kaç haftalık bu foto benim de 23 aralıkta var detaylı ultrasonum da 21 haftalık olacağız o güne böyle net görülür mü merak ediyorum ☺️
OzgeSahin2 Allahim masallah kuzummm benim cok tatliymis rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin😇🥰
Almilamoms Emel38 yaaa kıyamam size rabbim bu güzellikleri tüm isteyen herkese nasip etsin hayırlıca hepimiz kucağımıza alalım ❤️😊
Almilamoms Yldz33--06 biz tam 20+4 te gittik ama bebiş 1 hafta önden gidiyormuş canım sende bu kadar net görebilirsin hatta uyanmış olursa bebişin bundan da iyi bir görüntü alırsınız
cansugrn Yldz33--06 bende 23 aralikta cekilcem😊 bizde o zaman 22+2 günluk olcaz. Belli oluyo tabi herseyi ben 19+3 te gttgmde doktorm renkli gösterdi orda bile nasl belliydi smdi daha da büyüdü oglusm heyecanla beklyrm o günü😍
Yldz33--06 Almilamoms ay hadi inşallah malesrf benim fıstığım da deli deli dolanıyor içeride kolay kolay başını göstermiyor ayakları hep göbek deliğine doğru başı sırtıma doğru 🤦♀️sanırım bi kaç yürüyüş sonrası görebiliriz biz de ☺️
Almilamoms Yldz33--06 hareketli olması iyi aslımda dün sırt kısmına bile bakmakta zorlandı doktor çünkü hareketsiz ve uyuyordu böylesi daha iyi boşverin sizde resminizi alınca atın bakalım bebişe 😍