Melek_2121 B-seyma16 ben cnm normalde de idrar yolu enfeksiyonu var bende hamile olunca biraz daha artı çok şükür hiç bir sorun yaşamadım şuan 35 haftaligiz
Israa B-seyma16 kuzum şuan bende aynı durumdayım kürtaj oldum 10 ay önce daha bebek yok düşük sebebim enfeksiyon değildi ama.. Şuan soğan kürü yapıyorum ve afedersin müthiş derecede enfeksiyon atıyorum tavsiye ederim 🙂
B-seyma16 Melek_2121 hamile kalmanız da sıkıntı yaratmadı dimi benim de var ve çocuğun zor olur diyorlar
Melek_2121 B-seyma16 kesinlikle bi sıkıntı olmadı cnm ben hamile olduğumu öğrendiğimde 2 aylık olmuştu bebeğim