Kızlar ben bıgün doktora gittim 7 haftalık hamile olduğumu söyledi kesenimde oluştuğunu söyledi ama küçük olduğunu yani içinde küçük kıpurtılar var gibi birşey söyledi haftaya tekrar çağırdı kesen oluşmuş sağlıklı gebelik mi sağlıksız gebelik mi ona bakıcaz dedi birşey anlamadım kafam karıştı üzülsem mi sevinsem mi ultrason fotoğrafını atıcam bakar mısınız bebek oluşmamış mı
https://hizliresim.com/JYSgXd