Gkemine Haftamda ikili test yaptırdım.Doktorum bir risk yok demişti haftalar geçti 19. Haftamda organ taramasına gittiğimde hcg momun düşüklüğü söylendi . Ama organlarda hiç bir problemım yokmuş. Yüzde 80 sağlıklı dedi ama Aminosentez yada fetal dna önerildi . Ama çok korkuyorum 4 aylık oldu ya risk gerçekse diye lütfen bana biraz bilgi verin.