matruskaa MerveYildirim bu Mayıs bebeleri çok nazlı çıktı Haziran anneliğine terfi edeceğiz canım 😄 benim 39 ama hiç bi belirtim yok 40ı geçeriz gibi bacak krampları agrı var mı aman suyum mu geldi nişanıö niye gelmiyo pskolojim alt üst sağ salim kavusalım inşallah 🙏
MerveYildirim zgeKanerConker benim doktorum 42. Haftaya kadar bekleyecek . Galiba uygulamanin en gec dogan bebisi benim oglan olacak 😂😂
Naz3365 39 haftayım stresten ölcem heran altıma bakıyorum acaba ıslandım mı diye psikoloji kalmadı bende
MerveYildirim Naz3365 eminnol son 1 haftadir ruyamda ya doguruyorum emziriyorum , ya cocugumu giydiriyorum , ya kanamam oluyor . Piskolojim alt ust oldu 😔
Neslihannteo MerveYildirim benimde erkek gelmeye pek niyetleri yok fazladan kaldığında diskisini yeme ihtimali var dikkatli olun bence
Pinaryyim MerveYildirim yarn yatış diyo doktorumda bilmyrm nolcak korkuyorm sanki geç klmiş gibi hssediyrm.
MerveYildirim meltemm33 Neslihannteo Pinaryyim Valla kizlar ben bugun meryem ana otunu ictim , acilmada yok biseyde yok en iyisi mi biseylerden care bulayim dedim 😂
YasinMerveYaln MerveYildirim canım keşke içmeseydin Doğum başlamayınca çünkü ot suyu türü şeyler hamilelikken yasak
Neslihannteo MerveYildirim ben doğurdum canim dediğim günü gece suyum geldi artık kollarimda oğlum 🙏🏻❤
MerveYildirim Pinaryyim hic bi ise yaramadi kizlar 😂😂 hirmada yiyorum artik yurumeyi de abarttim tik yok nazli oglumdan 😔
MerveYildirim YasinMerveYaln hamileligin son haftasinda bi zarari olmaz dedi eczaneye sordum . Hamileligin basinda ve ortasinda dusuk riskine yol acan otlar varmis , ama son haftada bisey olmaz dediler bende bi kac kisiden gordum icmisler iceyim dedim 😂
Erkekanasiyiz snmacan gunumuz ayni seninle canm ne sanci ne acilma hic birsey yok bende de 40+2 ye kadar gelmezse suniyle baslaticak dr um dogumu 🤔 insallah o vakte gelir bebislerimiz 🤲