gbayindir Canim istersen normal deneyebilirsin benim catim dardi bebeginden kafasi büyüktü doktor istersen deneriz ama kanala sikisirsa mecbur sezeryana aliriz demisti acikcasi 10 cm kadar sanci cekip sonrasinda sezeryan olmak istemedim yanimdaki bir kadin vardi onunda catisi darmis bebek sikismis vakum falan deneyip sonra acil sezeryan olmustu bebek cok stresli dogdu 3 gün boyunca sürekli agladi sesi kisildi yavrucagin bide kafasi falan resmen elips gibi olmustu iste o zaman iyiki sezeryan olmusum demistim senin tercihin tabiki ama bebegin ve senin icin doktorun hangisini öneriyorsa tercih etmelisin 👍