Merhaba kızlar 2 aydır polikistik over sebebiyle tedavi görüyorum bugün kontrole gittim iki yumurtam gelişmiş biri 19 biri 20 cm ben doktorun kendiniz beraberlik deneyin olursa olur demesini beklerken doktorum direk çatlatma iğnesi verdi tekrar kist oluşma ihtimali yüksek dedi bende korkuyorum açıkçası bi zararı var mı bu iğnenin vurulsam mı bilemedim ikiz olma ihtimali var mı