Kbras benim ikinci gebeliğim 6 yaşında oğlum var.corona enfeksiyonu geçtikten sonra 26.haftadaydim .hemen yapılmıyor ama enfeksiyon bittikten sonra üzerinden dört hafta geçmesi gerekiyor aşı yapılmasi için .o nedenle 30 haftayı bekledim yaptırmak için .Dr iniz ve aile hekimi hemşiresi sizi yönlendirir .ben kendim hemşire olmama rağmen bu konuda onları dinledim.